wtorek, 29 grudnia 2015

Powitanie

Myślę, że przez taki post przechodziło większość blogerek, jak i blogerów. Cóż ... jak trzeba, to trzeba. 
No więc (od "no więc" zdania się nie zaczyna) witam was (obserwatorów) na moim niedawno założonym blogu ! (huraaa). 
Sama nie wiem, co mam tutaj napisać... Wszystko o mnie znajdziecie w zakładce "ABOUT ME", a o blogu w zakładce "BLOG".
Jedyne, co mogę, to przytoczyć słowa z nich, by leniwi mieli ułatwienie :)
"Mam na imię Weronika. Urodziłam się 28 kwietnia roku 2000 (najlepsza data ever ♥). Nigdy nie miałam ulubionego zespołu, czy wokalisty. Nie znam się na muzyce. Od zawsze interesowałam się modą. Kocham ubrania i zdaje się, iż one mnie też. Jestem zakupoholiczką i przyznaje się do tego bez bicia." 

To tylko kilka informacji, a po więcej zajrzyjcie tutaj.
Co o blogu ??
"Główną tematyką jest moda. Pokazuję moje out-fity, dzięki wsparciu przyjaciółek-fotografów.
Jak mawiają: "O gustach się nie dyskutuje", więc w ubiorze pozwalam sobie na wszystko. Jednym słowem, blog będzie przedstawiał moje życie i tyle - nie mam się co rozpisywać."
Tak samo, jak poprzednio - po więcej zapraszam tutaj !

Od siebie mogę dodać, iż wierzę, że spodobają się wam moje out-fity, pomysły, pasje i z chęcią będziecie je komentować. Mam też nadzieje, że polubicie mnie taką, jaką jestem.
Myślę, że jak na pierwszy post "powitalny" nie było, aż tak źle. W następnym prawdopodobnie już pierwsza stylizacja. Czekajcie :)
Wers  

Zapraszam do pozostałych postów:



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.