wtorek, 27 czerwca 2017

CRAZY Pole Dance cz.4

Hejka kochani!
Co jakiś czas wstawiam tutaj kilka fotek przedstawiających moje postępy, które czynię w tańcu na rurze. To już któryś z kolei post w tej tematyce, a czwarty jeżeli chodzi o serię notek "CRAZY Pole Dance".


Myślę, że nie będę się rozpisywać, gdyż wszystko zostało już przeze mnie napisane w poprzednich notkach, poświęconych właśnie pole dance. Nadmienię tylko, że zdjęcia z tej sesji zostały wykonane przez mojego obecnego fotografa - Monikę, która zechciała przyjść na jedno z zajęć otwartych i wykonać tę uroczą sesję w niesamowitej sukience, z lejącym się materiałem z tyłu, który mnie po prostu urzekł. 




Jeżeli post was zaciekawił, to na pewno zainteresują was także poprzednie notki o tej tematyce:


Co myślicie o tym, nieco odmiennym od innych sporcie ? 


2 komentarze :

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.